3. EDIZIOA. Adimen artifiziala erabiliz B2B salmentak sustatzea
Azalpena
3. EDIZIOA. Adimen artifiziala erabiliz B2B salmentak sustatzea buruzko mikrokredentzialak salmenta-estrategietan AA teknologiak txertatzeko gaitasuna eta egiaztapena emango dizu, prozesuak optimizatuz eta emaitzak hobetuz. Prestakuntza honen bidez, AAk salmenta-zikloa nola eraldatu dezakeen ikasiko duzu: leaden sorreratik hasi eta salmenta ixtera eta bezeroen fidelizaziora arte.
Adimen Artifiziala salmenta-prozesuetan ezarri duten enpresen adibide praktikoen bidez, emaitza esanguratsuak lortu dituzten kasuak aztertuko dira, eta ikusiko da teknologia horiek nola handitu dezaketen prozesu horien efizientzia, haien eraginkortasuna optimizatuz.
Salmenta, marketin eta teknologiako profesionalentzat zein beren estrategia komertzialetan AA txertatu nahi duten enpresaburuentzat dago zuzenduta. Parte-hartzaileek ezagutza praktikoak eta teknikak eskuratuko dituzte AA-ren irtenbideak beren erakundeetan ezartzeko, erabakiak hartzea hobetuz eta lehiarako abantailak lortuz.
Helburuak
1. Prestakuntzaren eta egiaztapenaren helburu nagusia da merkataritza-taldeari eta marketin-taldeari tresnak ematea B2B salmentak indartzeko, salmenta-zikloan IA erabiliz.
2. Prozesu komertzialen automatizazioan trebetasunak garatzea: Salmentetan ohiko zereginak optimizatzeko tresnak inplementatzen ikastea, hala nola leaden jarraipena, mezu elektronikoen bidalketa eta bezeroekiko harremanen kudeaketa, talde komertzialaren eraginkortasun operatiboa areagotuz.
3. Leaden segmentazioa eta kudeaketa optimizatzea: Bezero potentzialak portaera-ereduetan oinarrituta sailkatzeko eta lehenesteko IA nola erabili irakastea, bihurketa-tasak eta prospekzioaren eraginkortasuna hobetuz.
4. Bezeroaren esperientzia IAren bidez pertsonalizatzea: IAk bildutako datuak erabiltzeko gaitasuna garatzea, eskaintzak eta kanpaina komertzialak pertsonalizatzeko, bezeroaren gogobetetasuna areagotuz eta fidelizazioa indartuz.
5.Salmenta-zikloaren eraginkortasuna hobetzea: Profesionalak IAko tresnekin hornitzea, salmenta-zikloa arinago eta produktiboago kudeatzeko, erantzun-denborak murriztuz eta prozesuaren fase bakoitzean bezeroekiko elkarreraginaren kalitatea hobetuz.
Ikaskuntzaren emaitzak eta lorpen mota
- AA ulertzea eta salmentetan aplikatzea: Parte-hartzaileek adimen artifizialaren funtsezko kontzeptuen ulermen sendoa lortuko dute, baita kontzeptu horiek salmenten testuinguruan zehazki nola aplikatzen diren ere. Ziklo komertzialean eragina duten IAren teknologia nagusiak identifikatu ahal izango dituzte, eta negozio-estrategietan nola integratu ulertu.
- Prozesu komertzialen automatizazioa: Ikasturtea amaitzean, ikasleak gai izango dira salmenta-prozesuan zeregin errepikakorrak automatizatzeko, hala nola bezero potentzialen erabilera, leaden jarraipena eta kontaktuaren pertsonalizazioa, eraginkortasun operatiboa areagotuz.
- Leaden Prospekzioa eta Kudeaketa optimizatzea: Parte-hartzaileek AAko tresnak erabiltzen ikasiko dute bezero potentzialen segmentazioa eta lehenespena hobetzeko, salmenta-aukeren kalitatea eta eraginkortasuna maximizatuz.
- Bezeroaren esperientzia pertsonalizatzea eta hobetzea: AA integratzean, ikasleak bezeroen datuetan oinarritutako eskaintzak eta komunikazioak pertsonalizatzeko gai izango dira, esperientzia esanguratsuagoak eskainiz eta gogobetetzea eta fidelizazioa hobetuz.
- AAko tresnak eraginkortasunez erabiltzea: Ikasleek beren erakundearen behar espezifikoetarako egokienak diren AAko tresnak eta plataformak hautatzeko eta inplementatzeko gaitasuna garatuko dute, eta eguneroko salmenta-eragiketetan modu eraginkorrean integratuko dituzte.
Sarbide-baldintzak eta onarpen-irizpideak
Mikrokredentzial hori egiteko, gutxienez baldintza hauetako bat betetzea gomendatzen da:
- Graduko titulazioa edo baliokidea.
- Esperientzia profesionala
- Tresna digitalen erabilerari buruzko oinarrizko ezagutzak eta marketineko edo merkataritza-kudeaketako kontzeptuekiko ezagupena.
Oharra: Ez da aldez aurreko ezagutza teknikorik behar adimen artifizialean, baina positiboki baloratuko da ikaskuntza digital eta teknologikoarekiko jarrera proaktiboa.
Baldintzatutako adina: 25 eta 64 urte.
Ikaskuntza-esperientziaren maila, EQF, European Qualifications Framework kualifikazio-esparruaren arabera
7: MASTERRA EDO GRADU LUZEA - 3. MAILA
ESCO, European Skills, Competences, Qualifications and Occupations gaitasun-esparru batzuk
S27. Informazioa eta datuak aztertzea eta ebaluatzea
Deskribapena
Datuak edo egitateak aztertzea, ekintza edo gomendio egokiak zehazteko; datu-iturrien sinesgarritasuna eta fidagarritasuna alderatzea eta kritikoki ebaluatzea; barne-ebidentzian eta kanpo-irizpideetan oinarritutako epaiak egitea eta defendatzea.
S55. Datu digitalak atzitu eta aztertzea
Deskribapena
Tresna digitalak erabiltzea nabigatzeko, bilatzeko, iragazteko, antolatzeko, gordetzeko, berreskuratzeko eta datuak, informazioa eta eduki digitalak aztertzeko, besteekin lankidetzan aritzeko eta komunikatzeko, eta eduki berriak sortzeko eta editatzeko.
Graduko eta graduondoko titulazioetako titulazio-kredituetarako onarpena
Bai, gradua eta graduondokoa.
Ebaluazio-probak
- Ebaluazio praktikoak: 4. Zereginak (ariketa praktikoak)
Beste ebaluazio-proba batzuk
TestJarduera nori zuzenduta
- Publiko orokorra
- Unibertsitateko ikaslea
- Unibertsitarioak ez diren ikasleak
- Irakasleak
- Profesionalak
Metodologia
Metodologia ikaslea ikaskuntzaren erdigunea izateko pentsatuta dago, IA salmenten munduan modu profesionalean aplikatzeko trebetasunekin atera ahal izateko. Klaseen formatua hibridoa izango da, eta aukera emango du egungo prestakuntza eta prestakuntza praktikoa bizitza profesional eta pertsonalarekin bateragarri egiteko.
Metodologia hauek konbinatzen dira:
- % 100 praktikak, aurrez aurre eta online. Klaseek ikuspegi praktiko eta dinamikoa dute, ariketa praktikoekin eta benetako adibideekin, lehen egunetik ikasitakoa praktikan jar dadin.
- Tutoretza eta laguntza pertsonalizatua prestakuntza ematen den bitartean.
- EHUko marketin eta salmenta masterreko Alumni Marketing Elkartearen jardueren networkingera sarbidea.
- EHUko ikasle gisa, Euskal Herriko Unibertsitateak eskaintzen dituen baliabideak izango ditu.
Antolakuntza
Lankidetza
Zuzendariak
Maite Ruiz Roqueñi
UPV/EHU, Profesora
UPV/EHUko irakasle titularra Merkaturatzearen eta Merkatuen Ikerketaren arloan. Komunikazioari lotutako gaietan irakasten dut, graduko nahiz graduondoko ikastaroetan. Euskal Herriko Unibertsitateko Marketin eta Salmenta Masterraren zuzendaria eta arduraduna 2003tik. Nire ikerketa-jarduera ECRI (Ethics in Finance & Social Value) ikerketa-taldean garatzen da, iraunkortasunari eta enpresa-eredu berri bat sustatzen duten tresnen garapenari lotutako gaietan, jasangarriagoa eta pertsonei eta gizarte osoari balioa sortzera bideratua.
Jon Charterina Abando
Universidad del País Vasco - UPV/EHU
Jon Charterina Abando (https://orcid.org/0000-0002-7028-7268) UPV/EHUko Merkaturatze eta Merkatuen Ikerketako irakasle titularra da. Marketin eta Salmenta Masterreko zuzendaria da, eta gaur egun Ekonomia eta Enpresa Fakultateko Erasmus eta Mugikortasuneko dekanordea da. UPV/EHUko Enpresa Zuzendaritza, Ezagutza eta Berrikuntzako Doktorego Programako Doktorego Batzordeko kide ere bada. Bere irakaskuntza-lanetan, graduondoko eta nazioarteko programetan parte hartzen du, hala nola USAC (University Studies Abroad Consortium) programan eta Mexikoko Unibertsitate Nazional Autonomoko (UNAM) Administrazio Zientzietako Doktorego Programan. B2B harremanak, hornidura-kateetako berrikuntza eta hirietako marketina ditu ardatz bere ikerketak, aldizkari akademiko ospetsuetan egindako argitalpenekin.
Hizlariak
Álvaro Fierro
EHU
Álvaro Fierro Ekonomian doktorea da Euskal Herriko Unibertsitatean; ikerketa-egonaldia egin du Leicesterreko Unibertsitatean (Erresuma Batua), eta bere prestakuntza akademiko eta profesionala ekonomia aplikatuan eta kulturan oinarritzen da. Arlo profesionalean, Cultumetria enpresaren sortzailea da, eta irakasle da Euskal Herriko Unibertsitatean, Ekonomia eta Enpresa Fakultatean. Halaber, irakasle bisitaria da Madrilgo Unibertsitate Konplutentsean.
Ainhoa Gómez Beltrán
Biwott.es-en sortzailea eta ISMARKren bazkide sortzailea Matematikan lizentziaduna UPV/EHUn. Graduondokoak: Arkitektura Softwarea (Deustuko Unibertsitatea), Gaitasun Pedagogikoa (Madrilgo Unibertsitate Konplutentsea) eta Marketin Digitaleko Zuzendaritza (Errioxako Unibertsitatea). 20 urteko esperientzia mundu digitalean, garatzaile eta marketin digitalean eta IAn espezialista gisa. Sare sozial profesionalen aholkularia. Bere marka pertsonalaren bidez (TOP VOICE 2024) LinkedInen aditu gisa posizionatua. Unibertsitate eta negozio-eskoletako ohiko prestatzailea. Gaur egun, LinkedInen eta IAn Prestakuntza eta Aholkularitza estrategikoko zerbitzuak ematen dizkie B2B enpresei. Ekipo komertzialen eraldaketa digitala, Social Selling eta IA estrategien bidez.
Matrikula prezioak
Ez da matrikula itzuliko mikrokredentziala ematen hasi bada.
| Matrikula | 2026-02-01 arte |
|---|---|
| 420,00 EUR |
| Asegurua | 2026-02-01 arte |
|---|---|
| 4,00 EUR |
Kokalekua
UPV/EHUko Ekonomia eta Enpresa Fakultatea (Bilbao - Sarriko)
Lehendakari Agirre Hiribidea, 83. 48015 Bilbao (Bizkaia)
Bizkaia
UPV/EHUko Ekonomia eta Enpresa Fakultatea (Bilbao - Sarriko)
Lehendakari Agirre Hiribidea, 83. 48015 Bilbao (Bizkaia)
Bizkaia
Sustainable development goals
2030 Agenda da nazioarteko garapenerako agenda berria. Nazio Batuen Erakundeak onartu zuen 2015eko irailean eta giza garapen jasangarriaren aldeko tresna eraginkorra izan nahi du planeta osoan. Haren zutabe nagusiak dira pobrezia errotik desagerraraztea, zaurgarritasunak eta desberdintasunak urritzea, eta jasangarritasuna bultzatzea. Aukera paregabea eskaintzen du mundua 2030. urtea baino lehen aldatzeko eta pertsona guztien giza eskubideak bermatzeko.

4 - Kalitatezko hezkuntza
Kalitatezko hezkuntza inklusiboa eta ekitatiboa bermatzea eta pertsona guztientzako etengabeko ikaskuntzarako aukerak sustatzea. Gai gakoak: doako irakaskuntza, bidezkoa eta kalitatezkoa, goi mailako prestakuntzarako berdintasunezko sarbidea, garapen jasangarrirako hezkuntza, desgaitasuna duten pertsonentzako hezkuntza instalazio egokiak, ikaskuntza ingurune seguruak, ez-bortitzak, inklusiboak eta eraginkorrak.
Informazio gehiago
5 - Genero berdintasuna
Genero berdintasuna lortzea eta emakume eta neska guztiak ahalduntzea. Gai gakoak: diskriminazio eta indarkeria mota guztiak amaitzea, ordaindu gabeko zaintzak eta etxeko lanak aitortzea, erantzukizun partekatua, aukera berdintasuna, parte hartze erabateko eta eraginkorra, ugalketa eskubideak, baliabide ekonomikoetarako eskubide berdintasuna, lurra, beste ondasun batzuk eta jabetza eskuratzea.
Informazio gehiago
9 - Industria, berrikuntza eta azpiegitura
Azpiegitura erresilienteak eraikitzea, industrializazio inklusiboa eta jasangarria sustatzea, eta berrikuntza bultzatzea. Gai gakoak: azpiegitura fidagarriak, jasangarriak, erresilienteak eta kalitatezkoak, industrializazio inklusibo eta jasangarria, modernizazioa, teknologia eta prozesu industrial garbiak eta ingurumenaren aldetik arrazionalak, ikerketa zientifikoa eta gaitasun teknologikoaren hobekuntza, IKTetarako sarbide unibertsala.
Informazio gehiago