Komunikazioa
Ekonomia eta Enpresa
Mikrokredentzialak
Analitika digitala Google Analiticsekin 4

Analitika digitala Google Analiticsekin 4

Urt. 29 - 11. Api, 2025 Kod. 253-25

Azalpena

Google Analytics 4 (GA4) sareko mikrokredentzialak web-analitika kudeatzeko dituzun ezagutzak eta trebetasunak ziurtatuko ditu. GA4k eskaintzen dituen ezaugarrien eta funtzionalitateen ulermen sakon eta praktikoa emateko diseinatuta dago.

Online klase asinkronoen formatuak, zuzeneko online tutoretzekin, aukera ematen du egungo prestakuntza eta prestakuntza praktikoa bizitza profesional eta pertsonalarekin bateragarri egiteko.

Prestakuntza hori funtsezkoa da datu-analista gisa bere etorkizun profesionala garatu nahi duen edonorentzat eta etengabe eboluzionatzen ari den ingurune digital batean datuak neurtzeko eta aztertzeko abangoardian egon nahi duen analitika digitaleko profesional ororentzat.

Jardunean, etengabe eguneratzen eta adibide praktikoen bidez diharduten profesionalek osatutako irakasleen plataforma ezagutuko duzu.

Prestakuntza amaitu ondoren, UNIBERTSITATEKO MIKROKREDENTZIAL moduan ziurtagiri bat lortuko duzu, honako hau dioena:

• Zure trebetasunak eta ezagutzak Google Analytics 4-en ziurtatuko ditu.

• DIGITALA da, 8,2 ECTS balio du.

• Aintzatespena du Europan.

• Modu independentean balio du, baina kredituak metatu egin daitezke unibertsitate-titulazioak lortzea errazteko

Irakurri gehiago

Helburuak

Google Analytics 4ren oinarriak eta funtzionamendua ondo ulertzea, haren lege- eta arau-esparrua barne, datu digitalak modu etiko eta eraginkorrean kudeatzeko.

Google Analytics 4 kontu eta propietateen administrazio aurreratuan pertsonak gaitzea, datu-fluxuen pertsonalizazioa eta erabiltzaileen rolen kudeaketa barne.

Erabiltzaileak eta trafiko-eskuratzeak aztertzeko trebetasun praktikoak garatzea, funtsezko metriken eta segmentazio-teknika aurreratuen bidez.

Erabiltzaileen portaerak, bihurketak eta e-commerce konfiguratzeko eta aztertzeko metodologiak eta tresnak irakastea, bezeroaren esperientzia plataforma digitaletan optimizatuz.

Google Tag Manager bezalako tresna osagarriak integratzea neurketa aurreratuak inplementatzeko eta erabiltzailearen interakzioen jarraipena egiteko.

Irakurri gehiago

Ikaskuntzaren emaitzak eta lorpen mota

Mikrokredentziala amaitzean, gai izango zara:

Google Analytics 4 kontu bat modu autonomoan konfiguratu eta kudeatzea, Consent Mode inplementatuz eta GDPR eta Cookien Legea bezalako araudiak errespetatuz.

Audientziaren, eskuratzearen eta portaeraren funtsezko metrikak interpretatzea eta erabiltzea, datuen patroiak identifikatzeko eta ebidentzian oinarritutako erabaki estrategikoak hartzeko.

Negozioaren dimentsio espezifikoak islatzen dituzten txosten pertsonalizatuak sortzea, baita kanpainen bihurketak eta errendimendua ere, GA4 segmentazio-tresnak erabilita.

Google Tag Managerraren bidez ekitaldi aurreratuak inplementatzea eta kudeatzea, GA4ren ekitaldi-ereduak interakzio kritikoak neurtzeko duen potentziala maximizatuz.

E-commerce proiektuetarako neurketa-estrategiak diseinatzea eta inplementatzea, bihurketa-konfigurazio eta e-commerce hobetuak erabiliz, erabiltzailearen errentagarritasuna eta esperientzia optimizatzeko.

Irakurri gehiago

Sarbide-baldintzak eta onarpen-irizpideak

Baldintzatutako adina: 25 eta 65 urte.

Ikaskuntza-esperientziaren maila, EQF, European Qualifications Framework kualifikazio-esparruaren arabera

6. GOI-MAILAKO IRAKASKUNTZA ARTISTIKOKO GRADUA EDO GOI-MAILAKO TEKNIKARIA - 2. MAILA

7: MASTERRA EDO GRADU LUZEA - 3. MAILA

ESCO, European Skills, Competences, Qualifications and Occupations gaitasun-esparru batzuk

https://esco.ec.europa.eu/es/classification/skills?uri=http%3A//data.europa.eu/…

S55. Datu digitalen aztertzea eta interpretazioa

Deskribapena

Tresna digitalak erabiltzea nabigatzeko, bilatzeko, iragazteko, antolatzeko, gordetzeko, berreskuratzeko eta datuak, informazioa eta eduki digitalak aztertzeko, besteekin lankidetzan aritzeko eta komunikatzeko, eta eduki berriak sortzeko eta editatzeko.

 

https://esco.ec.europa.eu/es/classification/skills?uri=http%3A//data.europa.eu/…

S27. Informazioa eta datuak aztertzea eta ebaluatzea

Deskribapena

Datuak edo egitateak aztertzea, ekintza edo gomendio egokiak zehazteko; datu-iturrien sinesgarritasuna eta fidagarritasuna alderatzea eta kritikoki ebaluatzea; barne-ebidentzian eta kanpo-irizpideetan oinarritutako epaiak egitea eta defendatzea.

Ebaluazio-probak

  • Ebaluazio praktikoak: 4. Zereginak (ariketa praktikoak)
  • Lineako ebaluazioak: 1. Galdetegi elkarreragileak

Jarduera nori zuzenduta

  • Unibertsitateko ikaslea
  • Unibertsitarioak ez diren ikasleak
  • Irakasleak
  • Profesionalak

Metodologia

Metodologia hauek konbinatzen dira:

• Irakasleen azalpenak online formatuan. Klaseek ikuspegi praktiko eta dinamikoa, ariketa praktikoak eta benetako adibideak dituzte, lehen egunetik ikasitakoa praktikan jar dadin.

• Tutoretza online formatuan, zuzenean.

• Networking-jarduerak ikasgelatik kanpo, Alumni Marketin Elkartearen bidez (UPV/EHUko marketin eta salmenta masterreko graduatuen elkartea).

• UPV/EHUko ikasle gisa, Euskal Herriko Unibertsitateak (UPV/EHU) eskaintzen dituen baliabideak izango dituzu.

Irakurri gehiago

Antolakuntza

  • UPV/EHU

Lankidetza

  • Next Generation
  • Ministerio de ciencia, innovación y universidades
  • Plan de recuperación, transformación y resiliencia
  • Eusko Jaurlaritza/ Gobierno Vasco

Zuzendariak

Maite Ruiz Roqueñi

UPV/EHU, Profesora

Profesora Titular de la UPV/EHU en el área de Comercialización e Investigación de mercados. Imparto docencia en temáticas vinculadas a la Comunicación tanto en cursos de grado como de postgrado. Directora y responsable del Máster en Marketing y Ventas de la Universidad del País Vasco desde el año 2003. Mi actividad investigadora, se desarrolla en el grupo de investigación ECRI (Ethics in Finance & Social Value), en temas vinculados a la sostenibilidad y al desarrollo de herramientas que promuevan un nuevo modelo de empresa, más sostenible y focalizado en la generación de valor a las personas y a la sociedad en su conjunto.

Jon Charterina ABANDO

Universidad del País Vasco - UPV/EHU

Jon Charterina Abando (https://orcid.org/0000-0002-7028-7268) es Profesor Titular en Comercialización e Investigación de Mercados en la UPV/EHU. Es co-Director del Máster en Marketing y Ventas, y actualmente ejerce como Vicedecano de Erasmus y Movilidad de la Facultad de Economía y Empresa. También, es miembro de la Comisión de Doctorado del Programa de Doctorado en Dirección Empresarial, Conocimiento e Innovación de la UPV/EHU. En sus labores de docencia, participa en programas de grado, postgrado y programas internacionales, como el programa USAC (University Studies Abroad Consortium), y el Programa de Doctorado en Ciencias de la Administración, de la Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM). Su investigación se centra en las relaciones B2B, la innovación en cadenas de suministro y el marketing de ciudades, con publicaciones en prestigiosas revistas académicas

Hizlariak

Asier Barainca

Asier Barainka, máster en Marketing en Buscadores por la Universidad Pompeu Fabra. Co-autor de los libros Google Analytics Mide y Vencerás, Google Tag Manager Mide y Vencerás y Data Analytics Mide y Vencerás. Fue responsable de analítica digital en la multinacional Panda Security y actualmente es consultor senior de analítica digital en LIN3S donde gestiona marcas como Supermercados Eroski, EITB, Laboral Kutxa, Saunier Duval, Mahou San Miguel o Athletic de Bilbao. Más de 12 años formando profesionales relacionados con al analítica digital en diferentes cursos y posgrados.

Silvia Iturrioz

Profesora de la UPV/EHU en Comercialización e investigación de mercados. Socióloga con amplia experiencia en la realización de estudios de mercado, gestión de bases de datos, estadística, geomarketing, micromarketing y paquetes estadísticos como R. Más de 20 años de experiencia laboral en el ámbito de la programación, la comunicación y la gestión y dirección de empresas.

Anuska Maraña

Anuska Maraña es Licenciada en periodismo por la Universidad del País Vasco y Máster en Dirección de Marketing Digital. Analista web senior en LIN3S con más de 10 años de experiencia. Certificada en Google Analytics y Google Ads, gestiona marcas como UnoDe50, Supermercados BM, Universidad de Deusto, UJI y Universidad Oberta de Catalunya (UOC).

Unai Martínez

Posgrado en Analítica Web. Master en Big Data & Business Intelligence. Tras 11 años de carrera en el ámbito de la Gestión Comercial y el Marketing, trabaja actualmente como Analista Digital y Data Scientist en la agencia LIN3S. Docente en programas de posgrado de analítica digital, en el Instituto Empresa, Master de Mondragón, MIDE y formaciones especializadas In-House. Ha gestionado proyectos de Analítica Digital, campañas, desarrollo web y modelos de ML.

Matrikula prezioak

Matrikula2025-01-28 arte
393,60 EUR

Kokalekua

UPV/EHUko Ekonomia eta Enpresa Fakultatea (Bilbao - Sarriko)

Lehendakari Agirre Hiribidea, 83. 48015 Bilbao (Bizkaia)

Bizkaia

43.273526044541484,-2.9586753028587975

UPV/EHUko Ekonomia eta Enpresa Fakultatea (Bilbao - Sarriko)

Lehendakari Agirre Hiribidea, 83. 48015 Bilbao (Bizkaia)

Bizkaia

Sustainable development goals

2030 Agenda da nazioarteko garapenerako agenda berria. Nazio Batuen Erakundeak onartu zuen 2015eko irailean eta giza garapen jasangarriaren aldeko tresna eraginkorra izan nahi du planeta osoan. Haren zutabe nagusiak dira pobrezia errotik desagerraraztea, zaurgarritasunak eta desberdintasunak urritzea, eta jasangarritasuna bultzatzea. Aukera paregabea eskaintzen du mundua 2030. urtea baino lehen aldatzeko eta pertsona guztien giza eskubideak bermatzeko.

Garapen jasangarrirako helburuak

4 - Kalitatezko hezkuntza

Kalitatezko hezkuntza inklusiboa eta ekitatiboa bermatzea eta pertsona guztientzako etengabeko ikaskuntzarako aukerak sustatzea. Gai gakoak: doako irakaskuntza, bidezkoa eta kalitatezkoa, goi mailako prestakuntzarako berdintasunezko sarbidea, garapen jasangarrirako hezkuntza, desgaitasuna duten pertsonentzako hezkuntza instalazio egokiak, ikaskuntza ingurune seguruak, ez-bortitzak, inklusiboak eta eraginkorrak.

Informazio gehiago
4 - Kalitatezko hezkuntza

5 - Genero berdintasuna

Genero berdintasuna lortzea eta emakume eta neska guztiak ahalduntzea. Gai gakoak: diskriminazio eta indarkeria mota guztiak amaitzea, ordaindu gabeko zaintzak eta etxeko lanak aitortzea, erantzukizun partekatua, aukera berdintasuna, parte hartze erabateko eta eraginkorra, ugalketa eskubideak, baliabide ekonomikoetarako eskubide berdintasuna, lurra, beste ondasun batzuk eta jabetza eskuratzea.

Informazio gehiago
5 - Genero berdintasuna