Komunikazioa
Ekonomia eta Enpresa
Mikrokredentzialak
Analitika digitala Google Analyticsekin 4

Analitika digitala Google Analyticsekin 4

Ots. 05 - 18. Api, 2025 Kod. 253-25

Azalpena

Google Analytics 4 (GA4) sareko mikrokredentzialak web-analitika kudeatzeko dituzun ezagutzak eta trebetasunak ziurtatuko ditu. GA4k eskaintzen dituen ezaugarrien eta funtzionalitateen ulermen sakon eta praktikoa emateko diseinatuta dago.

Online klase asinkronoen formatuak, zuzeneko online tutoretzekin, aukera ematen du egungo prestakuntza eta prestakuntza praktikoa bizitza profesional eta pertsonalarekin bateragarri egiteko.

Prestakuntza hori funtsezkoa da datu-analista gisa bere etorkizun profesionala garatu nahi duen edonorentzat eta etengabe eboluzionatzen ari den ingurune digital batean datuak neurtzeko eta aztertzeko abangoardian egon nahi duen analitika digitaleko profesional ororentzat.

Jardunean, etengabe eguneratzen eta adibide praktikoen bidez diharduten profesionalek osatutako irakasleen plataforma ezagutuko duzu.

Prestakuntza amaitu ondoren, UNIBERTSITATEKO MIKROKREDENTZIAL moduan ziurtagiri bat lortuko duzu, honako hau dioena:

  • Zure trebetasunak eta ezagutzak Google Analytics 4-en ziurtatuko ditu.
  • DIGITALA da, 8,2 ECTS balio du.
  • Aintzatespena du Europan.
  • Modu independentean balio du, baina kredituak metatu egin daitezke unibertsitate-titulazioak lortzea errazteko
Irakurri gehiago

Helburuak

Google Analytics 4ren oinarriak eta funtzionamendua ondo ulertzea, haren lege- eta arau-esparrua barne, datu digitalak modu etiko eta eraginkorrean kudeatzeko.

Google Analytics 4 kontu eta propietateen administrazio aurreratuan pertsonak gaitzea, datu-fluxuen pertsonalizazioa eta erabiltzaileen rolen kudeaketa barne.

Erabiltzaileak eta trafiko-eskuratzeak aztertzeko trebetasun praktikoak garatzea, funtsezko metriken eta segmentazio-teknika aurreratuen bidez.

Erabiltzaileen portaerak, bihurketak eta e-commerce konfiguratzeko eta aztertzeko metodologiak eta tresnak irakastea, bezeroaren esperientzia plataforma digitaletan optimizatuz.

Google Tag Manager bezalako tresna osagarriak integratzea neurketa aurreratuak inplementatzeko eta erabiltzailearen interakzioen jarraipena egiteko.

Irakurri gehiago

Ikaskuntzaren emaitzak eta lorpen mota

Mikrokredentziala amaitzean, gai izango zara:

Google Analytics 4 kontu bat modu autonomoan konfiguratu eta kudeatzea, Consent Mode inplementatuz eta GDPR eta Cookien Legea bezalako araudiak errespetatuz.

Audientziaren, eskuratzearen eta portaeraren funtsezko metrikak interpretatzea eta erabiltzea, datuen patroiak identifikatzeko eta ebidentzian oinarritutako erabaki estrategikoak hartzeko.

Negozioaren dimentsio espezifikoak islatzen dituzten txosten pertsonalizatuak sortzea, baita kanpainen bihurketak eta errendimendua ere, GA4 segmentazio-tresnak erabilita.

Google Tag Managerraren bidez ekitaldi aurreratuak inplementatzea eta kudeatzea, GA4ren ekitaldi-ereduak interakzio kritikoak neurtzeko duen potentziala maximizatuz.

E-commerce proiektuetarako neurketa-estrategiak diseinatzea eta inplementatzea, bihurketa-konfigurazio eta e-commerce hobetuak erabiliz, erabiltzailearen errentagarritasuna eta esperientzia optimizatzeko.

Irakurri gehiago

Sarbide-baldintzak eta onarpen-irizpideak

Erdi-mailako prestakuntza-ziklo bateko gutxieneko prestakuntza izan behar da.

Antzeko prestakuntza eta sektoreko ibilbide profesionala positiboki baloratuko dira.

Baldintzatutako adina: 25 eta 65 urte.

Ikaskuntza-esperientziaren maila, EQF, European Qualifications Framework kualifikazio-esparruaren arabera

6. GOI-MAILAKO IRAKASKUNTZA ARTISTIKOKO GRADUA EDO GOI-MAILAKO TEKNIKARIA - 2. MAILA

7: MASTERRA EDO GRADU LUZEA - 3. MAILA

ESCO, European Skills, Competences, Qualifications and Occupations gaitasun-esparru batzuk

https://esco.ec.europa.eu/es/classification/skills?uri=http%3A//data.europa.eu/…

S55. Datu digitalen aztertzea eta interpretazioa

Deskribapena

Tresna digitalak erabiltzea nabigatzeko, bilatzeko, iragazteko, antolatzeko, gordetzeko, berreskuratzeko eta datuak, informazioa eta eduki digitalak aztertzeko, besteekin lankidetzan aritzeko eta komunikatzeko, eta eduki berriak sortzeko eta editatzeko.

 

https://esco.ec.europa.eu/es/classification/skills?uri=http%3A//data.europa.eu/…

S27. Informazioa eta datuak aztertzea eta ebaluatzea

Deskribapena

Datuak edo egitateak aztertzea, ekintza edo gomendio egokiak zehazteko; datu-iturrien sinesgarritasuna eta fidagarritasuna alderatzea eta kritikoki ebaluatzea; barne-ebidentzian eta kanpo-irizpideetan oinarritutako epaiak egitea eta defendatzea.

Ebaluazio-probak

  • Ebaluazio praktikoak: 4. Zereginak (ariketa praktikoak)
  • Lineako ebaluazioak: 1. Galdetegi elkarreragileak

Jarduera nori zuzenduta

  • Unibertsitateko ikaslea
  • Unibertsitarioak ez diren ikasleak
  • Irakasleak
  • Profesionalak

Metodologia

Metodologia ikaslea ikaskuntzaren erdigunea izateko pentsatuta dago. Metodologia hauek konbinatzen dira:

  • Irakasleen azalpenak online formatuan. Klaseek ikuspegi praktiko eta dinamikoa, ariketa praktikoak eta benetako adibideak dituzte, lehen egunetik ikasitakoa praktikan jar dadin.
  • Tutoretza online formatuan, zuzenean.
  • Networking-jarduerak ikasgelatik kanpo, Alumni Marketin Elkartearen bidez (UPV/EHUko marketin eta salmenta masterreko graduatuen elkartea).
  • UPV/EHUko ikasle gisa, Euskal Herriko Unibertsitateak (UPV/EHU) eskaintzen dituen baliabideak izango dituzu.
Irakurri gehiago

Antolakuntza

  • UPV/EHU

Lankidetza

  • Next Generation
  • Ministerio de ciencia, innovación y universidades
  • Plan de recuperación, transformación y resiliencia
  • Eusko Jaurlaritza/ Gobierno Vasco

Zuzendariak

Maite Ruiz Roqueñi

UPV/EHU, Profesora

UPV/EHUko irakasle titularra Merkaturatzearen eta Merkatuen Ikerketaren arloan. Komunikazioari lotutako gaietan irakasten dut, graduko nahiz graduondoko ikastaroetan. Euskal Herriko Unibertsitateko Marketin eta Salmenta Masterraren zuzendaria eta arduraduna 2003tik. Nire ikerketa-jarduera ECRI (Ethics in Finance & Social Value) ikerketa-taldean garatzen da, iraunkortasunari eta enpresa-eredu berri bat sustatzen duten tresnen garapenari lotutako gaietan, jasangarriagoa eta pertsonei eta gizarte osoari balioa sortzera bideratua.

Jon Charterina ABANDO

Universidad del País Vasco - UPV/EHU

Jon Charterina Abando (https://orcid.org/0000-0002-7028-7268) UPV/EHUko Merkaturatze eta Merkatuen Ikerketako irakasle titularra da. Marketin eta Salmenta Masterreko zuzendaria da, eta gaur egun Ekonomia eta Enpresa Fakultateko Erasmus eta Mugikortasuneko dekanordea da. UPV/EHUko Enpresa Zuzendaritza, Ezagutza eta Berrikuntzako Doktorego Programako Doktorego Batzordeko kide ere bada. Bere irakaskuntza-lanetan, graduondoko eta nazioarteko programetan parte hartzen du, hala nola USAC (University Studies Abroad Consortium) programan eta Mexikoko Unibertsitate Nazional Autonomoko (UNAM) Administrazio Zientzietako Doktorego Programan. B2B harremanak, hornidura-kateetako berrikuntza eta hirietako marketina ditu ardatz bere ikerketak, aldizkari akademiko ospetsuetan egindako argitalpenekin.

Hizlariak

Asier Barainca

Asier Barainka, Bilatzaileen Marketineko masterra Pompeu Fabra Unibertsitatean. Google Analytics Mide y Vencerás, Google Tag Manager Mide y Vencerás eta Data Analytics Mide y Vencerás liburuen egilekidea. Analitika digitaleko arduraduna izan zen Panda Security multinazionalean, eta gaur egun analitika digitaleko aholkulari seniorra da LIN3Sen. Bertan, Eroski Supermerkatuak, EITB, Laboral Kutxa, Saunier Duval, Mahou San Miguel edo Bilboko Athletic bezalako markak kudeatzen ditu. 12 urtetik gora analitika digitalarekin lotutako profesionalak prestatzen hainbat ikastaro eta graduondotan.

Silvia Iturrioz

UPV/EHUko irakaslea Merkaturatzean eta merkatuen ikerketan. Merkatu-azterketetan, datu-baseen kudeaketan, estatistikan, geomarketingean, micromarketingean eta R moduko pakete estatistikoetan eskarmentu handia duen soziologoa. 20 urtetik gorako lan-esperientzia programazioaren, komunikazioaren eta enpresen kudeaketaren eta zuzendaritzaren esparruan.

Anuska Maraña

Anuska Maraña Kazetaritzan lizentziaduna da Euskal Herriko Unibertsitatean, eta Marketin Digitaleko Zuzendaritzako masterra du. Web analista seniorra LIN3Sen, 10 urte baino gehiagoko esperientzia duena. Google Analytics-en eta Google Ads-en ziurtatua, UnoDe50, BM Supermerkatuak, Deustuko Unibertsitatea, UJI eta Kataluniako Oberta Unibertsitatea (UOC) bezalako markak kudeatzen ditu.

Unai Martínez

Web Analitikako graduondokoa. Big Data & Business Intelligence masterra. Merkataritza Kudeaketan eta Marketinean 11 urteko ibilbidea egin ondoren, gaur egun Analista Digital eta Data Scientist gisa lan egiten du LIN3S agentzian. Irakaslea analisi digitaleko graduondoko programetan, Enpresa Institutuan, Arrasateko Masterrean, MIDEn eta In-House prestakuntza espezializatuetan. Analitika digitaleko proiektuak, kanpainak, web-garapena eta ML ereduak kudeatu ditu.

Matrikula prezioak

Matrikula2025-02-02 arte
393,60 EUR

Kokalekua

Online

Online

43.273526044541484,-2.9586753028587975

Online

Online

Sustainable development goals

2030 Agenda da nazioarteko garapenerako agenda berria. Nazio Batuen Erakundeak onartu zuen 2015eko irailean eta giza garapen jasangarriaren aldeko tresna eraginkorra izan nahi du planeta osoan. Haren zutabe nagusiak dira pobrezia errotik desagerraraztea, zaurgarritasunak eta desberdintasunak urritzea, eta jasangarritasuna bultzatzea. Aukera paregabea eskaintzen du mundua 2030. urtea baino lehen aldatzeko eta pertsona guztien giza eskubideak bermatzeko.

Garapen jasangarrirako helburuak

4 - Kalitatezko hezkuntza

Kalitatezko hezkuntza inklusiboa eta ekitatiboa bermatzea eta pertsona guztientzako etengabeko ikaskuntzarako aukerak sustatzea. Gai gakoak: doako irakaskuntza, bidezkoa eta kalitatezkoa, goi mailako prestakuntzarako berdintasunezko sarbidea, garapen jasangarrirako hezkuntza, desgaitasuna duten pertsonentzako hezkuntza instalazio egokiak, ikaskuntza ingurune seguruak, ez-bortitzak, inklusiboak eta eraginkorrak.

Informazio gehiago
4 - Kalitatezko hezkuntza

5 - Genero berdintasuna

Genero berdintasuna lortzea eta emakume eta neska guztiak ahalduntzea. Gai gakoak: diskriminazio eta indarkeria mota guztiak amaitzea, ordaindu gabeko zaintzak eta etxeko lanak aitortzea, erantzukizun partekatua, aukera berdintasuna, parte hartze erabateko eta eraginkorra, ugalketa eskubideak, baliabide ekonomikoetarako eskubide berdintasuna, lurra, beste ondasun batzuk eta jabetza eskuratzea.

Informazio gehiago
5 - Genero berdintasuna